Local Storage seems to be disabled in your browser.
For the best experience on our site, be sure to turn on Local Storage in your browser.

Способи оплати в інтернет-магазині доставки квітів "Пелюстки"

Магазин «Пелюстки» працює заради клієнта і готовий відповідати за сервіс:


1. Як оформити замовлення?

Оформити замовлення ви можете через наш сайт або за телефоном, вказаним у розділі "Контакти". Наші менеджери допоможуть обрати найкращий варіант.

2. Чи можна замовити доставку на точний час?

Так, ми пропонуємо доставку на точний час. Вартість такої послуги залежить від обраного періоду доставки (деталі в розділі "Доставка").

3. Чи є безкоштовна доставка?

Так, доставка по Києву безкоштовна, якщо сума замовлення перевищує 2000 грн (з 10:00 до 22:00) в межах Києва.

4. Які квіти входять у букет?

Усі букети створюються з урахуванням ваших побажань. Якщо певний вид квітів недоступний, ми замінимо його на аналогічний або якісніший.

5. Чи можна замовити доставку за межі Києва?

Так, ми доставляємо квіти у передмістя Києва на відстань до 60 км. Деталі про вартість доставки можна знайти у розділі "Доставка".

6. Що робити, якщо отримувач не прийняв букет?

У такому разі ми зв'яжемося з вами для уточнення подальших дій. Ви можете вказати іншу адресу для доставки.

7. Чи можна скасувати або змінити замовлення?

Так, але зміни або скасування замовлення можливі лише до початку його виконання. Для уточнення деталей звертайтеся до нашого менеджера.

8. Як дізнатися, що доставка виконана?

Після доставки ми повідомимо вас про це через телефон або повідомлення.

9. Чи можна замовити букет терміново?

Так, ми намагаємося виконувати термінові замовлення. Зв’яжіться з нами для уточнення деталей і можливостей.

10. Чи є у вас гарантія якості?

Так, ми гарантуємо свіжість квітів та якість виконання кожного замовлення. У разі незадоволення ми завжди готові вирішити ситуацію.

Якщо у вас є інші запитання, звертайтеся до нас – ми завжди раді допомогти!