У магазині "Пелюстки" ми прагнемо забезпечити максимальне задоволення наших клієнтів, але розуміємо, що можуть виникнути обставини, за яких необхідно здійснити повернення. Ознайомтеся з нашими правилами повернення:
1. Загальні умови повернення
Повернення товару можливе у випадку виявлення дефектів або невідповідності замовлення (неправильний букет, пошкоджені квіти, несвіжий стан).
Звернення щодо повернення приймаються протягом 24 годин після отримання замовлення.
2. Повернення товару неналежної якості
Якщо товар не відповідає вашому замовленню або має дефекти, повідомте нас одразу після отримання.
Для підтвердження необхідно надати фото товару з видимими недоліками.
3. Умови повернення коштів
У разі підтвердження нашої вини кошти будуть повернуті протягом 7 робочих днів на той самий спосіб оплати, яким здійснювалася покупка.
Можливі альтернативи: заміна товару або видача подарункового сертифіката на аналогічну суму.
4. Обставини, за яких повернення неможливе
Повернення не здійснюється, якщо квіти були використані, зів’яли через неналежне зберігання або механічні пошкодження з вини отримувача.
Повернення неможливе, якщо замовлення було анульоване після початку його
виконання.
5. Додаткові умови
У разі неможливості доставки товару з причин, які не залежать від магазину (наприклад, відмова отримувача), кошти не повертаються.
Усі деталі повернення узгоджуються з оператором після розгляду звернення.
6. Як подати заявку на повернення?
Зверніться до нашого менеджера за телефоном або через електронну пошту, вказану у розділі "Контакти".
Надішліть номер замовлення, опис ситуації та фото, якщо це необхідно.
Ми завжди намагаємося вирішити будь-які питання на користь наших клієнтів та цінуємо ваше розуміння. Якщо у вас виникли питання чи зауваження, звертайтеся до нас – ми допоможемо!